Koja kojon su technologijomis ir laiku

Popierius ir kitos medžiagos skaitmeninei spaudai.

Beveik 80 proc. prekių ženklų savininkų teigia, kad pakuotės yra pagrindinė jų rinkodaros priemonė, t. y. pačios pakuotės tampa rinkodara ir vilioja klientus. Gerai suprojektuotos, tinkamai išdėstytos aukštos kokybės pakuotės išskiria vieną prekių ženklą iš kitų. Mažmeninėje prekyboje pakuotės yra viskas. Du verslai gali parduoti tą pačią prekę, tačiau vieną iš jų pakuotė daro aukščiausios klasės gaminiu, o kita yra tiesiog prekė. Skaitmeninė spauda dėl savo lankstumo, personalizavimo galimybių, mažų tiražų, itin trumpo parengimo spaudai ciklo ir testavimo galimybių leidžia pateikti gaminį į  rinką praėjus vos kelioms dienoms nuo idėjos atsiradimo.

2020 m. skaitmeninės spaudos pakuotės  sudarė apie 5 proc. visos pasaulinės pakuočių spaudos rinkos. Prognozuojama, kad 2025 m. ji sudarys jau daugiau nei 7 proc. visos rinkos ir, manoma, augs apie 13 proc. kiekvienais metais, o visa pakuočių spaudos rinka kasmet augs, tikėtina, tik kiek daugiau nei 4 proc.

Naudojant skirtingas skaitmeninės spaudos technologijas spausdinamas paviršius dengiamas skirtingu gruntu. Mes tiekiame medžiagas „HP Indigo“, „Konica Minolta“, „Xeikon“, „Durst“, „Primera“, „Domino“, „Epson“, „Memjet“ ir kitų gamintojų skaitmeninės spaudos įrenginiams, naudojantiems „Inkjet“, „UV Inkjet“, „Dry toner“ ar kitą skaitmeninę technologiją.